Ny vecka

Datum: 2013-02-11 Tid: 22:29:48
Måndags mornar brukar vara fett sega och det var den här också. Men så fort jag kommit till jobbet och träffat alla andra så känns det bra. Helt sjukt att det kan kännas så rätt efter bara en vecka. Jag ser iallafall fram emot en ny vecka med nya möjligheter, precis så känner jag faktiskt. Jag ska träna imorgon och idag fick jag med mig lite nytt hem. Precis fixat naglarna och ska snart sova. Och fan vad jag har saknat att känna det där lugnet inom mig som jag inte känt på ett tag. Det är så skönt att äntligen kunna lyssna på vissa låtar utan att få en hjärtattack och utan att vilja skjuta sig själv i foten typ.
(Naglarna jag gjorde sist, men som tyvärr, gick sönder på jobbet idag..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback