pigg och glad.

Datum: 2012-05-12 Tid: 08:56:42
Klockan är tjugo i nio. Jag är så trött att jag vill dö. Mensvärk också.
Ska vara barnvakt tills imorgon, det regnar, allt är värdelöst. Jag vill sova, begär ingenting annat just nu.
När jag sovit klart vill jag äta min nya yoghurt. Annanas eller nåt sånt med kokos. Säkert god.
Men det förvånar mig fan inte om den är äcklig idag.
Det är ju trevligt med regn också, verkligen. Sen jätte trevligt att det finns så jävla mycket äckliga hor människor överallt. Gör mig på bra humör, vill inte alls börja grina och skrika och slå sönder hela huset.
Nej men jag ska väl dra nu, sprida lite glädje. Mitt i den härligt blöta och regniga dagen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback