tisdags ångest.

Datum: 2012-03-27 Tid: 18:54:26
Eyfyfan, har deppat sönder en timme snart. Allt för den här äckliga skolan, sjukt mycket att göra och jag förstår inte hur jag ska orka eller hur jag ens ska göra allt. Blir bara less och det slutar med att jag grinar och skriker typ. Inget tålamod för att lära mig heller. Tråkigt är det också. Osv.
Ful känner jag mig också, vill göra något nytt. Men vad? Jag behöver sommar. Och lov. Mest det.
Sen suger det att dagarna aldrig räcker till, alltid så mycket skit som ska göras hela tiden och annat äckel.
Men, nuu lyssnar jag lite på GUETTA, som jag faktiskt ska se i sommar. Blir lite gladare då ialla fall. Försöker se fram emot allt kul jag ska göra. Imorrn ska jag sola och bränna lite cääsh. Slänga iväg min beställning på H&M också. Lite underkläder och annat smått. Aaa men nej fan. Ska se om West vill med ut en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback