bakis söndag.

Datum: 2012-03-04 Tid: 13:52:00
Är så så sjukt bakis. Vi var hemma vid tre? halv fyra? Vid sju vaknade jag och tänkte att nu dör jag, var nog fortfarande lite full och hur jag än låg så snurrade hela jävla rummet.
Men ialla fall, igår firade vi Mirabelle. Först middag hos henne, som var aaas god. På riktigt bland det godaste jag ätit (uppskattar mat mycket, som de lilla fettot jag är). Sen åkte vi in till stan, när jag kom dit undrade jag vart fan i helvetet jag var. Vi var på ett kontor, drack lite, dansade lite. Jag ångrar starkt idag att jag hällde i mig så mycket. Sjukt jobbigt. Men så är det.
Men jag hade kul ialla fall och jag har saknat att fakka ur som jag gjorde igår.
Men snart, snaaaaart är det vår och sommar. Då börjar jag leva igen.

jag och födelsedagsbarnet. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback