Tvångstanke

Datum: 2012-01-18 Tid: 23:38:18

Har en så sjuk tvångstanke. Jag blir väldigt paranoid i vissa perioder. Tänker ständigt på inbrott eller att någon ska åka förbi med en bil och skjuta mig. När någon går bakom mig från bussen kan jag få panik och tro att jag ska bli våldtagen etc. Just nu tänker jag på inbrott, vad gör jag då. Planerat hur jag ska ha det i lägenheten när jag flyttar hemifrån för att kunna gömma mig snabbt och bra. Har just precis planerat hur jag ska göra om det blir inbrott när jag är i Sthlm. Är ju inte helt omöjligt att det skulle kunna hända. Planen är att låsa ut honom på balkongen, gömma tvn så bra jag kan i sängen, ha plastpåsar på balkongen så man man kan lägga ner grejer där och gömma bra. Typ knyta fast i hörnet på balkongeäcket och låta det hänga på utsidan. Sen ta datorn(om sen får plats, tror inte det..) med mig i tvättkorgen. Haha är så jävla skev.


Kommentarer
Postat av: Isabella

HAHAHAH du är så jäääävla bränd. Men söt!

2012-01-19 @ 15:51:38
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback