Torsdag

Datum: 2012-01-19 Tid: 20:59:48

Väntar och väntar och väntar mera på att JS ska börja. Precis tagit 2 lergigan och hoppas på att få sova bra inatt utan mina skeva grejer jag får för mig på nätterna. Var ett bra tag sen jag tog någon medicin för att få sova lite. Dels för att jag inte tycker att lergiganen inte funkar speciellt bra och för att propavan skrämde mig. Och jag blir inte rädd för mediciner annars. Hur som helst, legat i sängen hela dagen och pluggat. Imorgon blir det skola. Sen plugga hela helgen. Har inget liv. Ända gången jag gör nåt är när jag är i Sthlm. Är less på gimo, händer ingenting. Samma människor, samma fester, samma lika hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback