Tjockisfamilj

Datum: 2012-01-05 Tid: 16:00:20
Idag gick jag upp vid två. Eller först öppnade jag dörren i täcke för posten, som skulle lämna ett paket. Han måste blivit rädd för mig eller nåt, för när jag såg mig själv i spegeln så blev jag det. Han bad ialla fall om ursäkt för att han väckt mig, stod där som ett as och fattade ingenting mummlade något om att det var lugnt och han sa godnatt haha.
Hur som helst, idag ska vi äta Tacos hemma. SÅ JÄVLA GOTT. Sen tror jag vi ska hyra någon film till det och ligga på soffan hela kvällen. Det är mysigt, när man äter och blir as mätt, kollar på en film, ligger på soffan och somnar lite. Nej, nu ska jag ta och göra ris till min taco. Jag äter tacos med ris, gräddfil och ost. Sen köttfärs såklart. Ris behövs inte alltid, men det blir extra gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback