psykbryt

Datum: 2012-01-08 Tid: 18:28:22
Stressar. Bloggar, men stressar. Mensvärk from hell. Fick duscha om håret för jag hade inte sköljt ur ordentligt. Nu vill inte håret bli torrt och det är för blött för att föna. Jag ska med en buss om en halvtimme. Jag har inte packat.
Jag är på väg att bryta ihop. Lägga mig ner i en jävla hög och skrika och grina. Precis det vill jag göra.
Men jag gör inte det, för jag ska med en bussjävel. Ska åka iväg och vara med världens bästa människa.
Goffa, spela ps2, kolla på film och äckla oss.

Kommentarer
Postat av: Louise

Eeeere Jansson som är farlig med kniven?! Förresten, det där var ju i första läggan, saknar!!! Jävla Roberto. Ska vi bomba lite hos han?? Älskar förresten när vi äcklar oss <3 repris snart igen. Öva upp GH skillsen.

2012-01-11 @ 00:34:32
URL: http://looouie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback