planera

Datum: 2012-01-10 Tid: 15:44:06
Insåg precis att mitt liv är kaos, på planerings delen alltså. Har tusen grejer att göra, fast ändå så har jag inte det. As konstigt jag vet. Vill bara ha någon dag jag slipper tänka på allt som ska göras för jag är redan klar med det. Men så fort jag är klar med en grej så kommer nästa. Då hamnar jag i ett slags apatiskt läge då jag skiter i allt.
Jag måste skärpa till mig och ta tag i det här nu. På fredag är jag själv hela dagen så då ska jag passa på att plugga.
Förberedde en intervju för jätte längesen, den är klar. Ska bara göra själva interjuven.
Sen en psykologi uppgift jag missat, den gör jag på fredag.
2-3 foto uppgifter som jag helt ärligt känner att jag skiter i.
En kort film jag ska göra, men vet inte om vad osv. Men den vill jag ändå göra, den är lätt.

Och på torsdag är jag as sugen på att jobba lite, ska nog göra det. Men då måste jag boka om en annan grej om inte jag kan få med henne. Men det kanske ska gå. Vi får se helt enkelt. Idag ska jag bara förbereda mig för skola imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback