Helg

Datum: 2012-01-07 Tid: 22:07:33
Hade det så sjukt mysigt igår och imorse. Åkte till Stockholm för att mysa i stoora villan som Maskrosbarn har. Vi var några stycken som bland annat först, åkte skridskor i kungsan och sen åkte vi hem för att mysa med The Hangover 1 + 2. Och imorse, imorse kom det jävla bästaste av allt. FRUKOST PÅ RADSSION BLUE HOTEL.
En dröm. Ett mål är avklarat. Var så sjuuuukt gott. Inser att det mesta jag skriver om handlar om mat. Men det här var sinnes, långa vägar ifrån vad jag trodde en frukostbuffé handlade om. Måste upplevas!
När jag kom hem la jag mig direkt och sov, jag sov riktigt dåligt inatt eftersom jag hade ont i magen och vaknade
och vid fem gav jag upp. Sen dess har jag haft ont hela dagen.
Kvällen blir bättre med Jersey Shore.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback