Gymnaiset.

Datum: 2012-01-11 Tid: 08:32:04
Sitter och äter frukost, äckligt som bara fan. Men måste man så måste man sörrni! Första dagen i skolan idag, helt jävla sjukt att det bara är en vårtermin kvar och sen börjar jag sista året på gymnasiet. Jag som inte ens skulle gå på gymnasiet, jag som inte ens skulle fylla 17. DET är sjukt.
Hur som helst, jag var trött imorse. Trodde att jag skulle vara tröttare och förberedde mig på lite skrik här hemma. Men icke! Jag var uppe efter 20 minuter och stod i duschen. Stolt. Nu gäller det att snabbt som fan få i mig frukosten och sen gå till bussen.
Är det för kallt för att skita i vinter jackan idag? Skiter i den ändå.


Första dagen i ettan. Ser så liten ut. Kanske inte ens är någon förändring?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback