Det som varit

Datum: 2012-01-17 Tid: 18:49:16

Sitter och har lite svårt att andas. Jag ser saker, jag gör MEDVETET så att jag ska se saker som är jobbiga för mig. Jag utsätter mig själv för det och det är jävligt dumt. Det är någon grej som fastnat i huvudet på mig. Vill bara ta bort allt allt allt. Och ena dagen tänker jag "eh. Det här har ju alla. Jag med". Andra dagen grinar jag nästan, får panik och är as piss irriterad, rädd, ångest och alla andra hemska känslor. Men nu, nu ska jag strunta i det där. Måste fokusera på det som är nu. Och just nu är det jävligt bra. Även fast skolan går halv dåligt och det här är ett töntigt inlägg för att på något sätt peppa mig själv. Ska lägga mig i sängen, kolla på 16 and pregnant sen sova.


Kommentarer
Postat av: Isabella

Finns alltid här vet du. <3

2012-01-17 @ 19:44:44
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback