Besatt

Datum: 2012-01-31 Tid: 21:01:39

Jag var in och kontrollerade idag, att allt stämde. Det gjorde det och jag sitter inte och gråter som ett som jag gjort alla andra gånger. Även om allt jag gör, lör ja ser, allt ja gör, allt någon gör blir kopplat till det. Är inne i någon period så jag är som besatt. Ibland kan jag komma på mig själv och då mår jag bra, men dom flesta gångerna får ja svårt att andas, det trycker emot bröstkorgen och jag vet knappt var jag ska ta vägen. Vill bara att den här perioden ska ta slut så jag kan slappna av och njuta av det som händer nu. Men det är jobbigt att tänka att någon annan gör allt bättre än en själv, att någon är finare, att någon kan allt och att jag inte kan något. Vet att det inte är så, jag kan massor. Men det känns så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback