2011

Datum: 2012-01-03 Tid: 16:05:39

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jajamen
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga faktiskt, i år har jag ett. Komma igång med träning!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja. Charlie och William föddes.
4. Dog någon som stod dig nära? Ja
5. Vilka länder besökte du? Kommer knappt utanför Gimo hah.

6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Jag har haft ett rätt bra år, hoppas bara på det bättre.

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 1 maj när William föddes.

8. Vad var din största framgång 2011? Ingen aning. Klarade av höst terminen helt okej kanske?

9. Största misstaget? Att ständigt ge någon en ny chans, nu är det avslutat och klart!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Japp

11. Bästa köpet? Köper så jävla mycket att jag inte vet vad jag köpt.

12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, vin och mat skulle jag tro. haha..

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, tex; Lägret var bland det bästa någonsin. Sen lite annat jag tänker hålla för mig själv.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Chris Martin – Paper Loving

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har varit gladare. ÄNTLIGEN!

16. Vad önskar du att du gjort mer? Sparat pengar, lagt lite mera tid på skolan. Men ångrar nog ingenting ändå.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Gjort är gjort.

18. Hur tillbringde du julen? Hemma med familj.

19. Blev du kär i år? Mycket möjligt att det hänt, mycket möjligt att det inte hänt också. Vem vet.

20. Favoritprogram på TV? Big Bang Theory och Unga mödrar . Och juste! 16 and pregnant (?)

21. Bästa boken du läste i år? Vi har ju hemligheter i den här familjen- Therese Eriksson

22. Största musikaliska upptäckten? Upptäckt och upptäckt, lyssnade mycket på Lil Wayne och Avicii.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar typ, kommer inte ihåg vad jag fick


25. Något du önskade dig men inte fick? En bil, en miljon, ett liv osådära

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Minns inte ett smack ifrån min födelsedag...

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Aa

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Mcdonalds kroppen ♥

29. Vad fick dig att må bra? Gör av med pengar, festa, vara med vänner, sola och äta maaat.

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Lil Wayne, skulle inte banga!

31. Vem saknade du? Isabelle, massor.

32. De bästa nya människorna du träffade? Kan inte räkna upp alla här, träffade många många bra!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback