tisdag.

Datum: 2012-02-14 Tid: 18:45:29
Mycket av min vakna tid består av att tänka, jag tänker ohälsosamt mycket. Jag fastnar, analyserar och går igenom allt som går att gå igenom och lite till. Mycket av den tiden går också åt att ha ångest samtidigt som jag tänker, för dom flesta tankarna är negativa.Och jag vet att jag är väldigt destruktiv och "gärna" sätter mig in i dom tankarna och situationerna själv, på egen vilja eller hur man ska säga.
Men, idag är det värre än vanligt, alla hjärtans dag är min och pappas dag. Men idag har han inte ringt, inte smsat. Och det gör ont, jätte ont faktiskt.

Men om jag ska försöka vara posetiv så fick jag min favorit mat idag, bea & pommes. En vit jätte mysig filt (har hur många som helst men älskar filtar.) och choklad av mamma. Sen har jag fixat lite skolgrejer så det känns sköönt.
Nu ska jag mysa ner mig i sängen framför 112 på liv och död. Laddat ner hela s.2 nu.

(trodde inte man kunde ha smutsigare spegel än vad jag har hemma ibland. men tydligen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback