Tisdag

Datum: 2012-02-21 Tid: 11:24:48
Ska snart gå till bussen för att möta upp Isa i stan, fixa lite fett till ikväll sen åker vi hem till henne. Vi ska köra en helkväll med filmer idag. Blir nice. Ska bli skönt att få prata av mig också, Isa är nog en av dom få som är så lik mig i sättet och hur jag tänker så det är läskigt ibland. Hon vet PRECIS vad jag menar med vissa saker.
Därför är det skönt att slippa förklara allt i detalj, jag funkar inte riktigt så heller. Förstår man inte vad jag menar får man hjälpa mig att förklara. Hur som helst, känns as skönt att jag är klar med allt jag gjorde igår. Kan slappna av och bara njuta resten av lovet.
Längtar till på fredag då jag åker till Sthlm, bara 3 dagar kvar typ. Det går fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback