fredag

Datum: 2012-02-17 Tid: 13:05:24
Så jävla skön dag idag. Sov för det första typ 9 timmar, vaknade och var pigg, hade en lektion i skolan som var knappt en halv timme lång. Innan det hade jag muntligt "prov" med min lärare och det gick bra. Solen skiner och det bästa av allt är att det är LOV! Och det ska jag först fira med stor städning av rummet, ni vet under sängen, dra fram alla grejer osv. Sen ska jag kanske gå och simma ikväll.
Under lovet har jag massor av kul planerat också, ska åka till världens finaste Isa, ut och käka på torsdag med henne också, åka till Stockholm och lite annat smått.
Det kommer bli en bra vecka, det vet jag.



Kommentarer
Postat av: Isa

Jag längtar!! Du är underbar <3

2012-02-17 @ 16:51:06
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback