Ny start.

Datum: 2012-12-19 Tid: 10:27:00
Helt sjukt att folk går in här Än idag. Jag har haft väldigt fullt upp både med skola och hemma. Men nu känner jag mig redo för att börja blogga igen. Jag har verkligen insett att efter jag fått min disgnos dom är Bipolär bland annat att jag behöver lägga om mitt liv lite. En av dom sakerna är kosten, träning och att allmänt skaffa mig rn sundare och bättre livsstil. Jag hoppas ni vill följa mig och inspereras, få tips och motivation.
Jag kan börja med att säga att jag aldrig varit en träningstjej. Alltid tyckt att det varit tråkigt men nu känner jag att det ska bli kul och känslan efter ett pass i gymmet är så jävla skön! 
Kosten har jag lagt om helt. Jag äter i inte socker. Inga kolhydrater. Jag håller också koll på mitt kaloriintag av en app som heter shapeup. Om ni undrar något så är det bara att fråga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback