lip plumper.

Datum: 2012-04-25 Tid: 21:35:34
Min morgon började som ett helvete, men sen gick det över. Som tur var! Kort dag i skolan, lätta lektioner, fina människor och soool. Det är vår nu, snart sommar. Jag fyller år om typ 46 dagar eller nåt sånt. Om jag längtar!
Imorgon är det torsdag, lasagne och Cassandra ska sova här. Tidigt på fredag åker vi till Sthlm för att göra av med pengar, träffa min pappa och lite annat kul. Tradition typ.

Jag beställde precis ett lip plumper. Kul och se om det fungerar. Jag har alltid alltid velat ha större läppar, men har hört att när man fyller dom så är det lätt att det blir hårda knölar oså i dom? Känns ju inte så kul om det blir det. Så vi får se om det här fungerar.
Hoppas!



Kommentarer
Postat av: elina sw

Meeen guud vilken fin blogg, älskar den! :)
sökte på dani M på google bilder också kom du upp :D

Svar: Oj, fortfarande liv här haha. Tack så mycket! Följ gärna min blogg. Träning kom,er börja stå i fokus.
Hansson Cecilia

2012-10-11 @ 22:01:52
URL: http://eelinasw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback