baksmällan from hell

Datum: 2012-04-01 Tid: 18:43:06
Legat som ett stök hela jävla dagen. Två dagars är hårt, har blivit för gammal haha.. Leverskador lär jag ju få ialla fall.. Hade as kul igår, verkligen as nice. Bullen är kung på att fixa fester (tydligen) och någon gång mellan tre-fyra slocknade jag på bordet och sen gick jag upp och la mig. Var inte lika skönt att vakna som att somna kan jag lova. Haha, men nu har jag sovit och ätit och ätit och ätit så ska iväg på bio med Jansson och sen MAX. AHYE. Bättre helg


But you didn't have cut me off Make it like it never happened and that we were nothing (oh) I don't even need your love, but you treat me like a stranger and that feels so rough


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback