Att göra..

Datum: 2012-04-05 Tid: 14:01:15
Har så sjukt mycket att göra just nu känns det som. Eller vadå känns det som, det ÄR massor att göra.
Jag har tänkt att innan påsklovet är slut ska jag hinna gjort klart alla samhällsuppgifter (3 stycken), gjort fotouppgifterna (2) och sen en enkät.
Någonstans där emellan ska jag städa mitt rum, tvätta, rensa garderoben och annat jätte kul som man måste göra. Men, jag ska fan i helvete ut på min joggingrunda.
Har skjutit upp det hela tiden, inte för att jag inte vill ut , utan mer för att jag inte har någon jävla tid.
Var tar den vägen? Det känns ändå som att jag inte gör något.
Så idag är målet
  • Analysen, 11 september redigering
  • Städa rummet och rensa garderoben
  • Städa bland allt skit, dvs sminket och andra små lådor jag har grejer i.
Nu är det bara att börja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback