Vin.

Datum: 2011-09-17 Tid: 11:45:11
Vad fula ni är, här bloggar man för fullt (jag går aldrig till överdrift) men ingen kommentar förutom en liten jävel på ett inlägg för 200 år sen.. besvikelse! Hur som, jag fick frukosten serverad imorse, bortskämd brukar dom kalla mig men jag förstår inte vad dom fått det ifrån?
Ska väl ta tag i städningen, ut och PW;a lite och sen tagga satan för ikväll ska det förtäras vin. Och som alla som känner mig vet så är jag alltid lugn och fin då. Så ser fram emot en lugn och härlig kväll!
Men, man vet ju aldrig vad kvällen har att erbjuda hehe.
Tänkte visa er hur mina lugna vin kvällar brukar se ut
Kan ta några favoriter ur min Jansson&Hansson mapp.


Natten vi spenderade i ett pippitält.


Morgonen (läs; 12 på dagen typ). Vi var en aning för fulla för att sova, så vi
tänkte. Varför inte svepa några glas till? Sagt och gjort.


Inga kommentarer mer än att jag inte fick med Louise hem och jag ramlade i dörren.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback