Uppdatering.

Datum: 2011-09-11 Tid: 13:52:25
Ser ju att det faktiskt är flera som kikar in här om dagarna, även fast det är slut skrivet här. Eller? Flera har också sagt åt mig att börja blogga igen. Men om vad fan då? Jag gör ju ingenting och det jag gör som är intressant tycker jag inte alla har med att göra. Men en snabb uppdatering om mitt liv just nu då? För det är väl det ni är sugna på, nu som smyger in här och hoppas på nåt intressant. Eller?

Jag går i skolan, pluggar som ett as. Okej, där ljög jag. Jag har varit sjuk, alltså ingen skola. Och när jag varit i skolan har jag chillat mig igenom dagen. En liten slacker alltså.

Vad har hänt med min fest-sida då?
Torrt på den delen faktiskt. Var ut för några helger sen (Några helger sen!!!Ni hör ju, vad fan har hänt?).
Där blev de lite för mycket vin, vaknade och tänkte "var fan är jag och varför tog jag inte bussen hem?". Som alltid när jag undrar varför jag inte åkte hem så är svaret; Det skulle bjudas på vin.
Den chansen tackar man inte nej till sörrni!
Dom helger jag inte festat har jag varit med kompisar, chillat i STHLM, myst med La familia. Inte helt fel det heller.

Kärlek?
Vad var det vi sa om det alla inte har att göra med? Det är en av alla saker.

Övrigt?
Planerar att måla om rummet inom en snar framtid.
Börjat träna igen, ZUMBA varje tisdag.
Bränner som vanligt alla pengar på kläder.
Har fortfarande alldeles för mycket kvälls ångest. Som vanligt.

Eh, nu får det räcka. Känner ni er tillfredställa? Min blogg känns ju lite trist, typ som att runka. Tråkigt, men skönt.
Alltså; Min blogg är trist, men skönt att ha något att läsa.
Typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback