topp 3

Datum: 2011-09-17 Tid: 13:02:14
topp 3 ord jag hatar

1. BJUDA ( ska man "bjuda på något" kan man väl säga "eh ja betalar" eller "nej men de elugnt du får det av mig" )

2. JADU  (som i , jadu...jag vet inte rikigt. FYFAN. Påminner mig så äckligt mycket om ett EX. vill bara spy och vänta utochin på mig själv.)

3. Det här är inget ord, men det får duga ändå!
När någon säger  "Men Cecilia, är du arg på mig? "Cecilia, sluta vara så dum", "Hej Cecilia, hur mår du Cecilia?". JA, jag vet att jag heter det. Behöver inte alls upprepas 14 gånger i en 3 minters konversation på FB eller liknande. Också något ett ex förstört mig för i all livstid.


Han ville bli vän med med mig på fejjan' förut.
tackade nej och nu vet jag inte hur man stavar hans namn...

Kommentarer
Postat av: cassandra

HAHAHAHAHAHAHAHA

2011-09-17 @ 13:10:32
Postat av: Isabella szerafia

sexi asiat boooy <3

2011-09-17 @ 13:28:31
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback