TIDSFÖRDRIV

Datum: 2011-09-17 Tid: 13:33:26


Ditt namn?
Emma Sandra Cecilia Hansson
Födelseår? 94
Hur lång är du? 164-165
Hur mycket väger du? 53-55 ?
Spelar du något instrument? Gitarr och lite piano
Dina första tankar när du vaknar? Ingen aning faktiskt
Vart befinner du dig just nu? I mitt rum, städpaus.
Biter du på naglarna? Usch nej
Vad har du för färg på kalsongerna? Brukar bara ha kalsonger på torsdagar och varannan tisdag. Och idag är det ju lördag..
Har du några husdjur? Nix!
Vem är snyggast? Har väl en liten hemlig lista
Vem vet mest om dig? Cassandra, Una & Lousie
Vad vill du just nu? Ha pengar, nya kläder, Fest, Vin, träffa X. VORE RÄTT BRA VA
Ditt mål i livet? Förändra livet för andra, ha en familj, göra det jag vill med människor jag älskar.
Tex; resa!
Rädd för? Lång lista. Men att bli sårad, att någon dör, drunkna. osv.
McDonalds eller Burgerking? McDonlads!
Sjunger du? Yes, askalas eller när jag är ensam hemma.
Vad har du för skostorlek? 37 typ
Vill du gifta dig? Nej, inget måste. Känns inte som något nödvändigt heller, klart det kan vara fint att visa hur mycket man älskar varandra på ett sånt "stort sätt" men vet man det själva så räcker det bra!
Kommer du överens med dina föräldrar? Vill väl slå sönder hela huset ibland,men för det mesta Ja.
Din hårfärg? Ljusbrun kanske?
Skor du hade på dig idag? Nike, träningsskorna!
Vad sover du i? Trosor, linne & trosor eller naken.
Kläder du har på dig? Mjukisar & ett linne
Favoritårstid? Våren och sen sommaren.
Favoritmat och dryck? Potatis, alltid as gott! Fanta, trocadero, vin.
Hur svarar du i mobilen? "Aa hallå" eller "VEM ÄR DU VA VILL DU MIG GÅ HEM MED DIG".
Sov du ensam inatt? I sure did!
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov sådära charmigt med antagligen lite öppen mun.
Vad var det senaste någon sa till dig? SKÄRP DIG, E VÄL INGEN FJOLLA SOM DOM SENASTE FATTAR DU VÄL?
Hur ska din framtida pojkvän vara? Han ska vara snäll och allt det där alla jämt skriver. Men framför allt ärlig! Det är vitkigt för mig. Ha lätt för att skratta, kunna "tönta ner sig" alltså, inte skämmas för att bete sig som 10 år igen haha.. Överraska mig någon gång ibland. Inte gnälla på mig om jag går ut och gör nåt med mina kompisar, ett eget liv är viktigt! Uppskatta små saker jag gör för honom, acceptera mina fel och brister som jag gör med hans.
Druckit idag? Té och vatten!
Vad är det för väder hos dig nu? Sol med ett inslag av vind
Godaste glassmaken? GB Vanilj med krossad chocklad. ALLT är förlåtet om jag får det.
Drömmer du mardrömmar? Ibland.
Favoritklädsel? Hemma; mjukisar. Annars typ Jeans och någon tröja bara.
Favoritgodis? tycker inte om godis så mycket men choklad!
Hur många kuddar sover du med? 4 !
Längtar du mest efter just nu? Pengar, kvällen och lite annat kul.
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Kokosolja hehe.
Saknar du någon just nu? Lite faktiskt.
Vill du ha barn? Skulle nog kunna tänka mig det. Med rätt människa, jobb och ett stabilt hem åt barnet så absolut!
Längtar du till din nästa födelsedag? OM jag gör!
Är du blyg? Beror helt på.
Tycker du att du har fin dialekt? Tycker inte att jag har någon
Tycker du om fester? Lättttt
Tycker folk du är snygg? Finns dom som har sagt det så ja kanske antagligen.
Har du använt någon hårprodukt idag? Värmeskydd osv.
Vad har du för planer till helgen? Vin med C.
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? Ingen åsikt om det där faktiskt, inte nåt problem för mig.
En bra film? LILO & STITCH.



Kommentarer
Postat av: Isabella szerafia

VEM EEDU VA VILL DU MIG GÅ HEM MED DIIIIIIG!!!!!!!!!

2011-09-17 @ 15:04:55
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: Nicole

Bästa du som börjat blogga igen! kollat nästan varje dag o väntat på att du ska börja igen hihi

2011-09-18 @ 17:09:42
URL: http://high.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback