tidsfördriv

Datum: 2011-09-21 Tid: 13:51:57
SENASTE
1. Kompisen du träffade:
2. Personen du pratade I telefon med:
3. Du fick SMS av:
4. Du kramade:
IDAG
5. Kläder:
6. Bättre än igår:
IMORGON
7. Är det:
8. Planer:
9. Något tråkigt som händer imorgon:
FAVORIT
10. Nummer:
11. Färg:
12. Årstid:
13. Saknar du någon?:
14. Humör för tillfället?:
FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?:
16. Vad åt du sist?:
17. Vad irriterar du dig på?:
18. Tror du på distansförållanden?:
19. Vem tänker du på just nu?:
20. Tror du att personen tänker på dig med?:
21. Vart reste du sist?:
22. Vad gjorde du igår kväll?:
23. Liknar du din mamma eller pappa?:
24. Ler du ofta?:
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?:
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?:
27. I vems säng sov du i igår natt?:
28. Vilken färg har din tröja?:
SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?:
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?:
31. Gråter du när du skadar dig?:
GLÄDJE
32. Är du en glad person?:
33. Vad gör dig glad?:
34. Önskar du att du var lyckligare?:
35. Är lycka överskattat?:
36. Kan musik göra dig glad?:
KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?:
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?:
39. Har du en flick/pojkvän?:
40. Är du nöjd med det?:
41. Är du kär?:
HAT
42. Vem hatar du verkligen?:
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?:
44. Är du en mobbare?:
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?:
46. Har du blivit sviken någon gång?:
SKOLAN
47. Gillar du skolan?:
48. Favoritämne?:
49. Värsta ämne :
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?:
SENASTE
1. Kompisen du träffade: FR2JM
2. Personen du pratade I telefon med: Mamma tror jag
3. Du fick SMS av: KarstN
4. Du kramade: Ingen aning faktiskt haha
IDAG
5. Kläder: Jeans, linne, kofta, converse
6. Bättre än igår: Gick i pyjamas hela dagen igår så,nja. skönare.
IMORGON
7. Är det: Sat-torsdag
8. Planer: soc möte
9. Något tråkigt som händer imorgon: Soc möte
FAVORIT
10. Nummer: 10
11. Färg: Svart,vitt
12. Årstid: Våren - sommaren
13. Saknar du någon?: OM jag gör.
14. Humör för tillfället?: Helt okej glad liksom
FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: Kollade Wordfeud haha så  jävla töntig.
16. Vad åt du sist?: Ris och macka
17. Vad irriterar du dig på? Massa saker. Just nu; mig själv och min förmåga att sabba mitt eget humör
18. Tror du på distansförållanden?: Japp
19. Vem tänker du på just nu? hihi
20. Tror du att personen tänker på dig med? Kanske
21. Vart reste du sist?: Stockholm bree
22. Vad gjorde du igår kväll? Tränade
23. Liknar du din mamma eller pappa? Pappa tror jag
24. Ler du ofta? Jadå
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet? Kärlek. FAN vill ha allt.
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? har jag säkert gjort nångång
27. I vems säng sov du i sist förutom din egen? X
28. Vilken färg har din tröja?: Grå
SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? Dom verkar ju inte ta slut ibland
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Jadå
31. Gråter du när du skadar dig? Haha nej
GLÄDJE
32. Är du en glad person? Ja :)
33. Vad gör dig glad? vänner, fina sms, mat, disney, kläder, träning osv
34. Önskar du att du var lyckligare? Man ska inte överanalysera lycka. Den kommer när den kommer.
35. Är lycka överskattat? Lite
36. Kan musik göra dig glad? Japp
KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"? Ja
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det? Alltid
39. Har du en flick/pojkvän? Nix
40. Är du nöjd med det? Va?
41. Är du kär? Svårt för att bli kär typ men blir ja de så blir jag kär på riktigt
HAT
42. Vem hatar du verkligen? Hatar väl inte någon, men ogillar många starkt.
43. Har du någonsin gjort en hat-lista? Haha sysslade med en burnbook med en kompis när vi va små
44. Är du en mobbare? Nej
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Flera gånger
46. Har du blivit sviken någon gång? För många gånger
SKOLAN
47. Gillar du skolan? Ibland
48. Favoritämne? Konst
49. Värsta ämne? Mediaämnena
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola? Yesbox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback