Stolt

Datum: 2011-09-22 Tid: 20:31:48
Har ingenting att skriva, egentligen. Har iallafall nu i flera timmar grejjat på mitt rum. Började måla det vitt i veckan och idag vart det klart! Så jävla fint. Längtar tills jag fixat med tavlor, ljus och massa annat mys.
Satte mig äntligen ner efter det och kollade runt lite på några bloggar jag läste, hände ingenting interessant där så kommer på att fan jag har inte läst Isa's blogg på ett tag. Nåt kul måste ha hänt där!
Och det hade det. För er som inte känner Isa så måste jag berätta att hon är förmodligen en av dom posetivaste
människorna jag känner (utan att bli sådär äckligt posetiv så jag vill döda henne.) och ända gången
hon är nojjig, nervös eller får ett sammanbrott är
1. När hon spiller något.
2. När hennes pojkvän är lite konstigare än vanligt
Hon är alltså aldrig arg och har aldrig varit arg heller i princip. Alltid undrat, vad fan är det för fel på henne?
Klart man varit arg, jag är arg MINST 3 gånger om dagen. Och då nästan MÅSTE jag skrika, stampa i marken, störa mig på något eller vara gnällig. En stund ialla fall. Jag bara MÅSTE.
Men nu har Isa också lärt sig. Stolt Mamma Hansson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback