Rubrik

Datum: 2011-09-15 Tid: 07:02:24
Dagligen får jag höra att jag borde börja blogga, dagligen. Undrar vad det är som gör att ni ens vill läsa?
Det är inte som att min blogg skiljer sig ifrån andra. Någon sa att det var för att den var vardaglig på ett kul sätt, skrattar när hon läser och gillar att jag skriver seriösa grejer ibland. Ah okej. Men jag kan inte förstå ändå.
Hur som helst, får väl kanske börja slänga in ett inlägg ibland. Se vad som händer, kanske vill jag fortsätta igen.
Vi får se alltså. 

Om jag ska vara lite rolig nu, inte tjöta om hur jag ska blogga eller inte så kan jag tala om för er att jag har en känsla att den här dagen blir blir bra. Riktigt bra!
#1 Jag har sovmorgon, jag har alltså sovit. SKÖNT!
#2 Jag ska köpa mina efterlängtade converse idag. Svarta i skinn.
#3 Den här borde stå först, först i hela inlägget faktiskt. Jag ska till min finaste bästaste Louise idag. Hur jävla faaaaaantastiskt? Riktigt bra!

Vafan, jag har ingen aning om vad jag ska skriva. Eh, gör frukost nu. Ända roliga med att gå upp så här tidigt, då är man lite hungrig ialla fall.


william.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback