när minnen gör ont.

Datum: 2011-09-18 Tid: 21:51:17
Sophie

Danish - Nånting är fel

Block 44- Samma blod men vem är du

Hatar, då menar jag verkligen hatar sånna här kvällar. När man kommer ihåg, minns saker som gör ont. Som känns fysiskt. Då man tror att hjärtat ska sluta slå även fast det slår hårdare än någonsin. Egentligen vill jag inte skriva om mina dåliga kvällar, när jag vill skrika lite, gråta massor och önska att jag inte var ensam mitt i allt just då. För jag är rädd att människor ska tro att jag alltid är så. Att jag är jobbig och gnällig. Men alla har väl dåliga dagar. Då är det väl helt okej att jag också har det.

Det är jobbigt att sakna människor. Att sakna min pappa är jobbigt. As jobbigt om jag ska vara ärlig. Och jag känner mig ensam i det, som att jag inte har någon att dela det med. Vet inte vem jag ska dela det med. Vill inte vara i vägen och vill absolut inte vara jobbig. Det är det sista jag vill.

Kan få panik när tankarna om att snart kommer någon dö, snart kommer jag bli sårad, snart snart snart. Det som varit har förstört mig och jag vet inte hur jag ska fixa det. Det är nog en av dom sakerna jag är mest rädd för just nu. Att bli lämnad, sviken och sårad.



Men imorrn ska bli en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Finns alltid om du vill skriva av dig med någon!

2011-09-18 @ 23:21:34
URL: http://emeliebjormo.blogspot.com
Postat av: Isabella szerafia

Du vet att du alltid kan prata med mig. <3

2011-09-19 @ 00:40:10
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback