god morgon

Datum: 2011-09-19 Tid: 06:52:27
När man går upp kvart över fem på morgonen och det är kolsvart ute så förstår man att snart är det vinter och kallt. Fyfan säger jag bara! Hade ställt in mig på att det här skulle bli en bra dag, det ska det bli också. Den började inte så bra bara. Var så sjukt trött när jag gick upp, gnällig och inte hittade jag mina jeans heller. Och sen fick jag ett sms och jag vill absolut inte ha sms ifrån personen. Så där sänktes humöret ytterligare.
Men, jag kom på att det här är en perfekt ursäkt till att sola idag och unna mig lite lyx. Bara ta det lugnt alltså! Ingen stress, ingenting alls. Jag ska sola efter skolan, sen hem och vila, göra psykologin och fortsätta vila. Imorrn är sista dagen jag går upp tidigt sen börjar sovmorgonen.
Kämpar på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback