Torsdag

Datum: 2011-10-20 Tid: 21:21:19
Haft en bra dag idag, riktigt bra faktiskt om jag ska vara ärlig. Läkarmötet gick bra, höjning på vanliga medicinen och sen en som jag ska ha för att kunna sova. Sen åkte jag till skolan en sväng till och sen gick jag, Daniela och Isa ner på stan. Jag hämtade ut mina biljetter till Twiday haha. Så töntigt. Men så bra!
Sen åt vi på Cupido, dog så jävla gott. Inte varit sugen på mat nånting senaste veckorna typ, men idag åt jag sjukt mycket. Men med bra sällskap så funkar det mesta.
Nu har jag precis duschat, haft hårinpackning, rakat benen osv. Pysslat om mig själv lite. Snart ska jag kolla på CT och sen sova är det tänkt. Imorgon åker jag till Stockholm och har det as bra. Som vanligt.

Man vet att man har bra vänner när man;
  • Kan äta spagetti på ett fult sätt framför dom
  • Man kan ha lite mer smör än vanligt på mackan, det är helt okej. Dom  har ju också det.
  • Dom vet hur dom ska hantera mig när jag är arg. Det är inte alla som kan.
  • Får mig att skratta i dom mest konstigaste situationerna. Underbart.
  • När dom bli stolta över att jag hämtat mer i skolan.
  • När allt dom gör och säger är så jävla bra och alltid får mig att må bra.


Helt sjukt att det där är 2 år sen? Tiden går så sjukt fort.


Kommentarer
Postat av: Louise

Så fina <3

2011-10-23 @ 02:55:16
URL: http://looouie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback