sova.

Datum: 2011-10-17 Tid: 09:44:29
Går bra för mig har jag hört. Somnade fyra. Kom inte upp ur sängen, känner mig så dålig som inte kom iväg till skolan. Eh, får väl göra skiten hemma helt enkelt. Men ändå, ska det vara så svårt att lägga sig och somna? Tydligen. När jag väl tror att jag ska somna så börjar jag bli rastlös i hela kroppen och då MÅSTE jag göra nåt. Jag kan inte ligga kvar i sängen. Eller så får jag svårt att andas och mår dåligt bara- ångest.
I morrn ska jag till skolan, jag måste fan. Är borta nån dag varje vecka typ pga att jag inte sover. Sov ju rätt okej i helgen så jag vet inte varför jag inte gör det nu. Aja, fuckat upp hela sömngrejen tror jag. Grejjar det på torsdag på läkarmötet.
Men vad gör jag om nätterna då när jag inte kan sova? Pysslar lite, skriver, kollar på massa skit grejer på datan, rensar ur någon låda, smsar, film eller så om det är riktigt illa så går jag in till mamma och väcker henne en stund och fuckar ur där. Alltså åååh, det stressar mig så mycket. Nu ska jag äta nåt sen börja förbereda mig för att plugga.
Lovat mamma att göra idrottsprovet jag missade i ettan. (fick ig på). Så nu ska jag göra det också! Bra.

Kommentarer
Postat av: Isa

Tomt utan dig! Hoppas du har haft en bra helg och att vi ses imorgon! På torsdag ska vi ha det så mysigt på Cupido, du & jag snuttan! Pusssss :)

2011-10-17 @ 13:07:01
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback