Söndags häng med J.

Datum: 2011-10-16 Tid: 13:12:28
Vaknade skapligt tidigt idag av att Oliver vrålade. Svårt att få sovmorgon när man bor med småbarn. Haha.. Men nu har jag ialla fall kommit hem till mamma. Skönt faktiskt! Även om jag alltid har det bäst hos min bror.
Hur som helst, varit och tjockat lite med Jansson, hon var fortfarande full efter igår. Som det ska vara med andra ord! Ska plugga satan nu, Jansson ska sova lite och sen ska jag packa upp. Helst vill jag slänga mig i sängen jag med framför BBT. Kommer antagligen lägga mig i sängen och plugga, funkar ju det med!
Kan ju passa på att tala om att jag längtar till lovet också. Åka till Sthlm och sen till lägret. Mysmys.


Snart så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback