Webcam

Datum: 2011-11-17 Tid: 12:02:04
Har haft mycket tid över att grejja med annat idag nu på morgonen. Allt är klart, så rotade runt i några lådor där jag har massa data grejer. Sladdar och massa annat skit jag inte har en aning om vad dom hör till, vilka skivor som gör vad med datan osv. I alla fall, hittade min gamla webcam. Nostalgi! Kommer ihåg PRECIS när jag köpte den.
Jag och Cassandra. Lyckliga var vi när vi gick ut därifrån haha. DÅ var det en av dom bättre man kunde köpa, kan ju inte precis hålla med om det nu haha.. Den har ju varit med om det mesta också, en hund har bitit på den så jag lagade den med lite tejp, alldeles för många smällar i väggen osv. Så tänkte undrar om den funkar och de gjorde den!


Kommentarer
Postat av: cassandra

hahahahahahhahah <3

2011-11-17 @ 23:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback