17 november.

Datum: 2011-11-17 Tid: 09:38:34
Vaknade precis, börjar praktiken klockan två idag. Trivs jätte bra och det ska bli skönt att komma dit snart.
Hade en så jävla jobbig kväll igår, redan direkt när jag kom hem så fick jag reda på något som var rätt jobbigt.
2 samtal senare så hade jag skrikit och gråtit så det räcker för hela månaden typ haha. Men idag känns allt bra, jag är hyffsat pigg. Och det känns skönt att ha fått ur mig allt jag ville ha sagt. Nu ska jag äta frukost, duscha och sen göra någon matlåda. Solen skiner också, perfekt efter igår.


~

Afasi – Natten Till Idag
Hildas Gitarr – Jag ska sparka
Rihanna – You Da One - Explicit Version
King-Kong Music – Soptippsmaterial
Mike Posner Featuring Lil Wayne – Bow Chicka Wow Wow ft. Lil Wayne
'Drake – Forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback