Städat och sånt

Datum: 2011-11-12 Tid: 13:54:52
Jag har städat mitt rum nu, luktar så jävla gott här inne så det är inte sant. Älskar det! Nu ska jag väl sätta igång att plugga, men jag hittar alltid nåt annat att göra först. Och ofta, nästan alltid faktiskt så kollar jag grejer på bloggar, googlar runt lite, sitter och grejjar på youtube och alltid på grejer som gör mig upprörd. Arg, ledsen, illamående osv osv. Precis sett 2 filmer på vakter som misshandlar, en om en som misshandlar en hemlös och den andra som handlar om vakter som skadar en kille.
Hur som helst, sånt gör mig så illa tillmods, heter det så? jävla konstigt ord. Vet inte exakt vad det betyder ens om jag ska vara ärlig. Men, jag mår dåligt av det hela. Blir rädd och lite arg.
Och sen tänker jag ; varför i helvetet tittar jag på det här när jag vet att jag kommer må dåligt sen?
Svar; Jo för sån är jag, jag är så dum ibland att jag gör det. Det är som att jag gillar att plåga mig själv lite. Om någon timme kommer det ha gått över. Jag kommer vara lugn igen, inte må dåligt över det och kommer återgå till att vara irriterad över min telefon. Sen kommer jag duscha och det kommer kännas bra igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback