Sista veckan.

Datum: 2011-11-08 Tid: 06:36:21
Klockan är halv jävla sju och jag är svin trött. Tvär däckade i sängen igår, har inte hänt på veckor. Alltså, att jag sover ensam och faktiskt somnar. Men det är väl bra antar jag. Ska snart gå till bussen, skola idag.
Sista veckan innan praktiken och OM jag längtar! Ser fram emot att träffa massor med människor, lära mig 1000 olika saker som jag faktiskt intresserar mig för och tycker är kul.
Så idag ska jag ringa min handledare, kolla vilken tid jag ska vara där osv. Några andra planer för idag är att plugga också, har idrotts prov imorgon och i kväll ska jag träna. Var veckor sen sist och jag har tappat motivationen lite. Men bara man kommer igång brukar det funka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysig bild!

vart ska du ha praktik? :D kram

2011-11-08 @ 07:41:23
URL: http://high.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback