Saker som gör mig tokig.

Datum: 2011-11-12 Tid: 14:27:31
Jag kan ha lite svårt för att uttrycka saker på ett bra sätt, jag klarar tillexempel knappt inte av att dela med mig av kärlek. Jag vet inte hur man gör, vad man säger osv. Så det skiter jag i oftast eller så gör jag jätte konstiga grejer som visar att jag bryr mig och tycker om. Men sån är jag.
Sen har jag svårt för att säga rätt ut "jag är as förbannad på dig för att.." Istället, som jag gjorde härom dagen så drog jag till med massa fula ord, sa hora och du är dum i huvudet men ingen förklaring till varför. Kan ju tänka mig att det är rätt jobbigt för folk. Är som en jävla gåta när det kommer till känslor, säger allt kodat.
Är jag ledsen däremot, antingen är jag tvär tyst. Stirrar lite tomt på tv'n, in i väggen, blir lite läskigt apatisk. Allt för att inte gråta, hatar att gråta när folk är med. Men är jag själv släpper jag loss och ligger gärna på golvet. Har hänt att jag ful gråter, många gånger har det hänt. Då gråter man så mycket att man inte kan andas, låter konstigt och nästan skriker för man kan inte få ut allt i gråten. Förstår ni?

Så, till det jag skulle skriva om från början. Imorse fick jag ett sms. "Hej hur är det med dig nu förtiden då:)?". Detta sms kom ifrån en person jag inte trivs med alls, vill inte att personen ska finnas i mitt liv. Men jag känner igen numret för det här aset, smsar ibland, ska kolla hur är det osv. Det är väl snällt tycker ni nu, men då kommer nästa grej. Jag svarar lite kort för att vara trevlig, inte för trevlig men lite kort och lagom. Nu, NU fattar han. Jag är as stel, jag svarar nästan inte då förstår han att nu ska han sluta fråga och lägga undan sin telefon och sluta smsa.
Men icke. Nästa fråga är såklart "är du sur?". Jag orkar inte ta något och jag är faktiskt inte det. Lagt hela grejen bakom mig. Nåt jag satt och tänkte på igår förresten.
Sen släpps bomben; "Hade tänk fråga om du ville ses ikväll eller nåt? Men du verkar ju lite off satte."
Det är det här jag menar, måste jag lära mig vara tydligare i att visa vad jag vill och känner? Eller är han bara trög? Jag vet inte, vad tror ni? Jag menar, visste ni hela historien bakom hela den här grejen så hade ni också tyckte att han var trög. Det vet jag.


Kommentarer
Postat av: cassandra

äcklig :r

2011-11-12 @ 14:48:45
Postat av: Isabella szerafia

han är äcklig, trög & dum i huvudet

2011-11-12 @ 15:44:39
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback