Postkodmilijonären.

Datum: 2011-11-11 Tid: 19:52:32
Kom hem från gymmet för en stund sen, tröck i mig kebab nyss och nu kollar jag på Postkodmilijonären. Räknas det som att plugga? Allmänbildning. GAH, orkar inte göra min tenta. Orkar inte orkar inte orkar inte. Men jag ska, senare, inatt eller imorgon. (Kommer inte hända.) Är paus på tv'n nu, chillar vid datan, letar musik osv. Skön sysselsättning ni vet.Borde städa med tanke på att mitt rum ser kaoz ut. Ska visa en bild sen, så jävla ÄCKLIGT.
Jag brukar aldrig ha det såhär, men stressad och grinig på skolan då blir det att jag inte orkar.
Kommer hem, somnar på soffan, äter och går och lägger mig igen. Sen att jag tar ut det liiiite litte på andra gör väl inte saken bättre, men jag har ju också lite gränsen så det är helt okej. Ingen stor grej alls. Hur som helst, nu ska jag kolla klart på POSTKODMILIJONÄREN, ni hör ju hur jävla illa det är på fredags kvällarna.
Men om 2 veckor eller 1 vecka ska jag köra hårt, dricka som om jag aldrig gjort annat haha.. SatsarN.
Vi hörsss.


(kass kavlitet)
Men en bild ifrån kanske en av sommaren 2011's roligaste kvällar. Helt sinnesjukt rolig.
Önskar jag kunde dela med mig av allt men det går tyvärr inte.
För som sagt, sinnesjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback