kvällsmys

Datum: 2011-11-13 Tid: 18:16:55
Är helt tvärslut i huvudet efter att ha skrivit närmare 2000 ord på tentan. Det allra sista tar jag imorgon för att skriva med huvudvärk är inte sådär jätte skönt. Lite senare ska jag och min fina fina familj kolla på film och mysa nu såhär innan veckan börjar. Är alltid så lyxigt och skönt att vara hos min bror.
Alltid annorlunda och god mat, kvällsmys med fler än 2 personer. Även om det kan vara mysigt att ha kvällsmys med mamma framför tv'n också. Men det blir en annan sak här, det är mera familjaktigt. Och har man saknat det hela sitt liv och man får det nu så passar man på att njuta. För en stund sen kom Maria in och sa att hon fixat matlådan till mig, hur skönt är inte det liksom?
Nu väntar vi på att killarna ska somna så ska jag, Henke och Maria ta det lugnt.
Ser fram emot det mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback