Hur lyckas man?

Datum: 2011-11-21 Tid: 08:45:21
Gick in i fönsterbrädan imorse så den ramlade ner. Fick dra fram dammsugaren för att några ljuslyktor gick sönder. Det är och kommer alltid vara höjdpunkten i mitt liv. När sånt händer. Men annars så hanterade jag det bra, förut hade jag väl skrikit lite, kastat igen dörren och lagt mig igen. Men nu skrek jag bara lite och sen var det bra. 10 minuters damp. Rekord!
Känns ändå lite som att jag vaknat på fel sida. Kanske går över, brukar göra det när jag sätter mig på bussen och lyssnar på lite musik. Stänger ut allt annat. Men, som det brukar vara när jag är på dåligt humör så hittar jag nåt annat nytt att störa mig på och ofta så är det som att jag letar efter det.
Tex; Går in på en blogg jag hatar och stör mig, lyssnar på låtar som jag vet är jobbiga att lyssna på, läser gamla sms som är as jobbiga, sitter och tänker på situationer som gjort mig arg osv osv.
Är det någon sorts bestraffning eller?
Slut klagat nu. Ska till bussen och intala mig själv att det kommer bli en bra dag.



Kommentarer
Postat av: Kim Engström

sv; bristningar är så vanligt fina du, låt det inte ta ner dig! Du behöver absolut inte banta, bristningar är inte lika med överviktig på något sätt. Själv fick jag som mest bristningar när jag bantade ner mig för mycket och ville gå upp några kilo. Varenda tjejkompis jag har har bristningar på olika ställen och olika grader. Du är inte ensam, försök skaka av dig det!

2011-11-21 @ 20:06:36
URL: http://imapoet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback