hemma.

Datum: 2011-11-07 Tid: 18:43:36

Äntligen hemma! Har varit borta sen i onsdags, rätt lång tid. Men jag har haft det jätte bra.
Nu väntar en vecka med bara plugg, ligger så jävla efter med olika saker av olika slag. Den här veckan måste jag skriva en svenska uppgift på 2500 ord och sen ett idrottsprov. Och jag vill ju grejja det, jag vet att jag kan det. Jag måste bara fatta det själv och sen bara ta tag i det. Så om en liten stund ska jag börja fixa med idrottsfrågor och läsa lite. På onsdag ska jag fixa ett G. Men innan jag fixar med det så ska jag ta mig lite tid att fixa med olika små saker på datan, lite skön musik, kolla och rensa mailen osv. Såna små grejer jag inte kunnat gjort när jag varit borta.

Partillo Productions – Sweetness
Junior Natural – What Is Goin' On
Soja – Here I Am
Elephant Man – Let Me Be The Man
Chris Martin – Paper Loving



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback