19.39

Datum: 2011-11-16 Tid: 19:39:26
Har en jobbig kväll, hela dagen har varit bra men kvällen har varit jobbig. Har skickat sms till någon jag hatälskar. Fick ett samtal som var jobbigt, jag halv skrek, grät lite och var arg. Men kanske mest besviken. Men det är väl helt okej, vem skulle inte vara det i den här situationen.
Nu ska jag dra igång en serie, mysa ner mig i sängen och skriva lite. Var evigheter sen jag gjorde det, känns som om jag har tappat bort det. Känslan för att skriva, låta orden bli på riktigt och få ihop mitt liv. Men känner att ikväll kan jag nog få till nåt bra. Får väl se, man kan inte tvinga fram det.
Nu; Sabrina Tonårshäxan och sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback