yesshhh spotify

Datum: 2011-05-13 Tid: 13:15:56
YES YES YES! Fixade telefonen idag, kan lyssna på spotify nu! kuuuuuuuuuung. Eller.. jag frågade en kille i en affär om han visste, jag skulle ringa comviq, de var tydligen jätte logiskt att det inte funkade när jag inte hade alla inställningar hehe...  Nu sitter jag och lyssnar på min chilllista (på datorn alltså, är väl inte så jävla töntig att ja använder telefonen nu bara för att.. vad tror ni.) ska äta lite och sen ska jag diska. Ni vet sånt där som är så otroligt kul, sen redigera resten av texterna till artikel blocket.
Men Hansson, har du slutat festa? Nä. Jag behöver inte vila upp mig till sommarlovets festande egentligen, men det kostar ju att ligga på topp så... ;)

Men vad gör ni här? Ut i det fina vädret. Lite regn har väl ingen dött av..eller?


vadå suddig bild? snackaru om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback