Wiliam

Datum: 2011-05-01 Tid: 18:58:10
Haha ah var det bakispsykbrytet där eller? jadå. Nu är jag glad igen, skiter i alla jävla idioter. Klarar mig bra utan dom! Alltså, kan inte ens förklara hur jävla roligt valborg var haha. LEGENDARISKT!
Kör i punktform för tänker inte dra en uppsats för det har ja inte energi till som ni kommer förstå hah...

  • Fixa, dricka lite
  • ekonomikum, med hanna, snurra runt lite där, blev bjudna på fest
  • blev plötsligt ganska små full
  • drog och käkade
  • hittade 3 killar som vi hängde med hem eftersom vi var utelåsta, schyssta
  • hanna drog en spya på väg till Lollo igen
  • jag drog 3 spyor hos lollo
  • fixade om mig
  • mötte upp några brudar i stan, drog till salabacke
  • var på förmodligen en av dom roligaste hemma festerna, skönt folk aaaråå
  • folk slickade mig i ansiktet
  • fanns folk som slickade andra på röven (ahahaha)
  • somnade vid halv sju?
Emellan allt det där så skrattade jag så jag inte kunde andas, drack vin som om jag inte har gjort annat och jag var så jävla glaaaad. Är glad nu också, för jag har blivit faster åt en fin liten Wiliam. ♥
Jag var för bakis imorse för att fatta något när mamma ringde och sa det så nu börjar jag förstå.
FAN SÅ JÄVLA BRAAAAAAAAAA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback