tatuering

Datum: 2011-05-09 Tid: 12:37:03
Tog mig inte till skolan idag, besvikelsen hänger liksom som en skugga över mig. Men å andra sidan får jag mer gjort här än där, men imorrn. Imorrn ska jag gå.
Just nu sitter jag och läser Micke, svullo ni vet? Hans frus bok om hans liv. Han tog ju livet av sig som ni kanske vet..
Den är verkligen jätte jätte fint. Solen lyser idag och jag försöker njuta så gott det går, det funkar faktiskt ganska bra. Precis beställt tatueringstid också, känns underbart! Äntligen ska jag få göra något som hedrar dom människor som försvunnit och som gjort skillnad i mitt liv. Och bara på bra sätt.
Den kommer bli fin.
Ska sola lite, läsa lite och kanske äta något? Förmodligen päronyoghurt. Det ända som känns bra.
TTYS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback