takfest yah

Datum: 2011-05-28 Tid: 11:18:35
GOOODMORGON. Eh, vaknade för bra längesen. Hunnit städat och allt vettni! Sitter och målar naglarna i väntan på bättre tider. Eller i väntan på att jag ska sluta vara så jävla dö varm. helveteeee, så varmt de blev när jag fönade håret. skojar inte! Skulle ju platta håret, började med det men de va lika bra o sluta. jaaa de va dee.
Igår var jag ute och busade lite, mysbus. (prova säg de fort haha).
Hann inte chilla så länge men ett tag ialla fall :).

Senare ska jag till Uppsala, hem till Victoria & fixa lite. Sen kööör vi. Ska ha så jävla kul ikväll, sommarlov, 2 veckor sen fyller jag år, har fixat sig med ett till hem åt mig, klarat allt i skolan-jag som inte ens tänkte gå gymnasiet, nya kläder ikväll, SKA HA SÅ JÄVLA KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL.

Övertaggad? jag? nää aldrig.

Brb, ska fixa lite, uppsala, supa till imorgon bitti sen hörs vi när jag vaknat ur min fyllekoma :')

haha Louise, kommer du ihåg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback