Niggah

Datum: 2011-05-10 Tid: 12:59:14
Ojoj, så brun jag börjar bli! Jag var hemma idag med, hostar fortfarande mycket och känner mig lite halv dålig i psyket. Men det har heelt klart blivit bättre och det känns skönt :).
Cassandra kommer föbi senare och solar med mig. Jag har kollat lite på hemtentan och funderat lite på frågorna, läst i svenskaboken men tog en paus för att läsa en annan bok. Kommer inte ihåg riktigt vad den heter men typ "Snälla mamma sluta dricka". Den är bra, aldrig läst en bok ur alkoholistens perspektiv endast ifrån barnet,anhöriga osv.
Ger mig en annan förståelse.
Jaja, försöker tvinga i mig lite lunch men de e svårt. Ingen lust till mat över huvudtaget. Men lite yohgurt och skorpor går i. Sen hinkar jag i mig vatten, suuuper viktigt nu! Låter som en tjatig mamma men har ingen lust att svimma liksom. Inte kuult nånstans!

Nej, men sitter ni och läser min blogg? Ge fan och ut i solen med er ni också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback