kärlek.

Datum: 2011-05-13 Tid: 23:31:47
Har varit hos min underbara bror och hans familj- min familj. Lycka! Käkat god mat och haft det mysigt.
Nu lyssnar jag på musik, har fått massage, har pluggat och jag tänkte faktiskt ta mitt pick och pack och sova.
Ladda Hyra en film.. Somna till den kanske? Får väl seee :) jobbigt med ljuset ifrån skärmen haha.
Hoppas eran fredag den 13 varit bra. Det ända knasiga för mig, som var mycket litet, var att jag krossade ett glas när jag diskade. Shit happens. Hade ju kunnat hända vilken dag som helst.

Godnatt & Sovgott.
Juste, kommentera mera då. Ser ju att det är en hel del som läser nu. Höjts mycket. Kommentera mer, mera, mest.

ps: ta av sig bh:n efter en hel dag är det bästa som finns typ.

några av dom finaste människorna i mitt liv. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback