Grilla

Datum: 2011-05-07 Tid: 17:03:22
Sån jävla kass uppdatering. Men igår; jordgubbarna var as goda, grädden också. men och andra sida, den kombinationen kan inte gå fel! Haha.. Snart ska jag iväg och grilla med några bra tjejer. Solen lyser och kvällen är lagom för att sitta ute och mysa! :)
Sen kanske jag åker iväg till stan och busar lite, får se hur jag gör. Känns jobbigt att hamna på det stället där minnena gör ont, är många och aldrig blir fel. Aaaaaa men nu ska jag inte bli mera deppig. Ska försöka hålla mig på bra humör idag även mo det tar emot. Har till och med satt på mig en tunika, sminkat mig och har smycken!
Försöka går ju haha...


bråka inte med erik saade, han kommer från förorten! oooooh cool kille.


Ser rätt farlig ut jag med, eller?

Kommentarer
Postat av: Victoria

Farlig chey!

2011-05-07 @ 17:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback